Меню KDT

logo.jpeg?_=1684464317
АСТАНА ҚАЛАСЫ ӘКІМДІГІНІҢ «ДУЛАТ БАБАТАЙҰЛЫ АТЫНДАҒЫ №89 МЕКТЕП-ЛИЦЕЙ» ШЖҚ МКК


+7 (7172) 91-83-30

№89 мектеп-лицейінде «Ерекше білім беру қажеттілігі бар оқушыларды педагог-ассистенттердің сүйемелдеуі» тақырыбында қалалық семинар-практикум өтті

2024 жылдың 22 ақпан күні Астана қаласының «Әдістемелік орталығы» МКҚК жылдық  жоспарына сәйкес №89 мектеп- лицейінде  ерекше білім беру қажеттілігі бар оқушыларды сүйемелдеуде педагог-ассистенттердің рөлін анықтау мақсатында  қала мектептерінің педагог- ассистенттеріне арналған   «Ерекше білім беру қажеттілігі бар оқушыларды педагог-ассистенттердің сүйемелдеуі» тақырыбында семинар өтті.

Семинар барысында №89 мектеп- лицей педагогтері ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылармен жұмыс жасаудағы озық педагогикалық іс- тәжірибелерімен бөлісіп психологиялық тренинг, практикалық жұмыстар жүргізді.


2024 жылдың 22 ақпан күні Астана қаласының «Әдістемелік орталығы» МКҚК жылдық  жоспарына сәйкес №89 мектеп- лицейінде  ерекше білім беру қажеттілігі бар оқушыларды сүйемелдеуде педагог-ассистенттердің рөлін анықтау мақсатында  қала мектептерінің педагог- ассистенттеріне арналған   «Ерекше білім беру қажеттілігі бар оқушыларды педагог-ассистенттердің сүйемелдеуі» тақырыбында семинар өтті.

Семинар барысында №89 мектеп- лицей педагогтері ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылармен жұмыс жасаудағы озық педагогикалық іс- тәжірибелерімен бөлісіп психологиялық тренинг, практикалық жұмыстар жүргізді.

Арнайы және инклюзивті білім беру бөлімі басшысы Касымканова Салтанат Есенгалиевна білім беру ұйымдарындағы педагог – ассистенттердің  негізгі жұмыс алгоритмі туралы ақпарат беріп өтті. «Болашақ»  КҚ-ның кураторы Воронецкая Полина Александровна оқу үрдісіндегі педагог-ассистенттің рөлі туралы баяндады. Директордың  бейіндік оқыту жөніндегі  орынбасары Сембаева А.Б. жалпы мектеп жағдайы, инклюзивті білім берудің ерекшелігімен таныстырып өтті.  Мектеп  психологі Аширбекова К.Д., педагог-ассистенттер Ракыжанова Г.К., Кенжеғара А.Б., Әшір Ә.Т.  АВА әдістемесінің тиімділігін түсіндіріп, инклюзияны қолдау кабинетіндегі жұмыстармен және оқушылардың дағдыларын дамыту мақсатындағы жеке бағдарламалармен жұмыс үлгісін көрсетті.  Педагог-ассистенттер Мырзалы Н.Ә., Баймурзина Г.А. жағымсыз-мінез құлықтарға және олардың функцияларына тоқталып,  түзету жолдарын практика жүзінде баяндап өтті. Рысмұханбетова З.Р.  ата-аналармен жүргізілетін жұмыс түрлеріне тоқталды.  Мырзалиева А.Н., Каренова М.Т. оқу мотивациясын арттыру және әлеуметтендіру мақсатындағы жұмыстарымен бөлісті. Педагог-психолог Кошенова Г.М. қолдауымен топтық жұмыста жағдаяттар ортаға салынып,  шешу жолдары ұсынылып, талданды. 

Семинарға 97 педагог-ассистенттер қатысты. Семинар жоғары деңгейде өтті. Рефлексия барысында семинарға қатысушылар ойларымен бөлісіп, жылы лебіздерін білдірді.


Пікір жоқ
102 қаралды
Авторы: 89mektep
Қосылды: 22.02.2024 в 22:40

Choose Color